Retour- en restitutiebeleid

30 dagen geld-terug-garantie
  • Retourzendingen dienen te worden vergezeld van de originele verpakking, accessoires, gebruikershandleiding, etc.
  • Bij garantieclaims die niet met de kwaliteit te maken hebben, zijn de verzendkosten voor rekening van de koper. Wij vergoeden de betaalde prijs van het product.
  • Restitutieverzoeken voor artikelen die niet van goede kwaliteit zijn, kunnen niet worden verwerkt voor artikelen die na de termijn van 30 dagen worden geleverd.

*Let op: Als u het product binnen 30 dagen na levering wilt retourneren, kunt u voor een snelle oplossing contact opnemen met onze klantenservice via Jack.yin@air-baggy.com.

Claim eenvoudig uw garantie
  • Zorg ervoor dat uw product binnen de garantieperiode van 2 jaar valt.
  • Zorg dat u uw aankoopbewijs (bestelnummer of screenshot van de bestelling) bij de hand hebt.
  • Houd het product in originele staat en gooi het niet weg voordat u de oplossing met de klantenservice heeft besproken.
  • Neem contact op met ons klantenserviceteam via Jack.yin@air-baggy.com en volg de instructies van ons klantenserviceteam om een ​​garantieclaim in te dienen of het product te retourneren.
Garantievoordelen

Tijdens de garantieperiode biedt ONEISALL een van de volgende oplossingen:

  • Een volledige of gedeeltelijke terugbetaling, afhankelijk van de situatie.
  • Herstel eventuele materiaal- en fabricagefouten.
  • Vervang het product door een ander product van gelijke waarde.
Garantievoordelen voor detailhandelsartikelen
  • Voor ONEISALL-producten die zijn gekocht bij erkende retailers die op onze officiële website staan ​​vermeld, geldt dat als er tijdens de garantieperiode bij correct gebruik een prestatiestoring optreedt, u kunt contact opnemen met de klantenservice van ONEISALL voor garantieservice.
  • Voor restituties of retourneringen kunt u contact opnemen met de winkel waar u het artikel hebt gekocht.
*Speciale opmerking

ONEISALL behoudt zich het recht voor om te bepalen of het product defect is. Vraag om retourautorisatie van onze klantenservice voordat u het artikel/de artikelen retourneert, anders kunnen we uw retourverzoek niet verwerken.