Verzendbeleid
Beschikbaarheid van levering
- Alle regio's in Nederland en België
Verzendtijd en -kosten
- Geschatte levertijd: Het duurt maximaal 2 werkdagen voordat uw bestelling wordt bezorgd vanaf het moment dat deze is geplaatst.
- Geschatte levertijd tijdens piekperiodes: Tijdens feestdagen zoals Black Friday, Kerstdagen en Nieuwjaar kan de verzending tot 5 werkdagen langer duren.
- Geschatte levertijd van pre-orders: De levertijden worden vermeld op de productpagina vóór de verkoop.
Vragen over verzending
Wij verzenden vanuit magazijnen in Nederland.
*Houd er rekening mee dat als u meerdere artikelen bestelt, deze mogelijk afzonderlijk worden verzonden, vanwege maat.
Normaal gesproken duurt het 1-2 werkdagen om een bestelling vanuit het magazijn te verzenden. Verzendtijden variëren op basis van feestdagen.
Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice op het e-mailadres Jack.yin@air-baggy.com. Als het pakket nog niet is verzonden, zal ons klantenserviceteam het adres handmatig voor u aanpassen. Als het adres niet kan worden gewijzigd en het pakket moet worden geretourneerd volgens het beleid van de logistieke dienstverlener, zal ons klantenserviceteam het product opnieuw voor u verzenden.
Als uw pakket zoek is geraakt, neem dan contact op met de logistieke dienstverlener en neem vervolgens rechtstreeks contact met ons op.
Zodra dit is bevestigd, dienen wij een claim in bij de logistieke dienstverlener en regelen wij een vervanging of terugbetaling voor u.
Als uw pakket tijdens het transport beschadigd raakt, neem dan rechtstreeks contact met ons op en stuur ons foto's van de schade, samen met een kopie van de logistieke factuur.
Wij dienen dan een claim in bij de logistieke dienstverlener en regelen een vervanging of terugbetaling voor u.
Ja. Als de producten die u hebt besteld te groot zijn, worden ze afzonderlijk in meerdere pakketten verzonden.
Ja, u kunt de QR-code op de productverpakking scannen om de bedieningsvideo te bekijken, of klik op onze officiële YouTube-pagina om meer video's te bekijken.
Bestelling volgen
U kunt naar de pagina Bestelling volgen gaan en uw bestelnummer of trackingnummer invoeren om dit te controleren.
Nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u via e-mail of sms een trackingnummer voor uw bestelling.
Met dit nummer kunt u de status van uw zending volgen.
Als u binnen 5 werkdagen niets heeft ontvangen, neem dan gerust contact met ons op via Jack.yin@air-baggy.com. Wij zullen dan zo snel mogelijk reageren.
Als u de specifieke logistieke informatie niet binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw trackingnummer kunt controleren, kan dit komen door een vertraging in het systeem.
Als u na 3 werkdagen nog steeds niet in staat bent om de specifieke logistieke informatie te controleren, neem dan contact met ons op via Jack.yin@air-baggy.com.
Als uw artikel langere tijd onderweg is, kunt u rechtstreeks contact opnemen met de logistieke dienstverlener om de status van het artikel te controleren.
U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice voor feedback en hulp.